En vecka sedan

Jag var så förväntansfull imorse för att idag skulle jag träffa plutten, både glad, ledsen och rädd var jag glad för jag saknat att se han ledsen för att jag aldrig fick höra hans röst och rädd för om han hade förändrats för mycket. Men det hade han inte :D när begravningsentreprenören öppnade sjukhuskapellet (det ligger brevid bårhuset) så såg jag han, i den minsta kistan jag nånsin sett, 40 cm :S som en docka såg jag han ligga där, det såg ut som om han sov... lilla gubben... det jag inte gillar är munnen som tyvärr är öppen och tungan har väl svullnat eller om tungan är på väg ut... men det spelar ingen roll han är så fin den vackraste ängeln är han nu.... Han hade fått på sig nån vit klädsel också en body antagligen, hur kunde de hitta en sån liten det måste vara dockkläder ! fast villiot är ju mindre än en docka.. runt sig hade han filten den fina blåa filten med bilen på... En sån perfekt näsa har han och han fick många pussar av mig.... Det måste ju höras konstigt hur jag reagerar på en död människa ett lik i era ögon, men han är min son ni hade reagerat och gjort samma sak och jag hoppas och ber (inte till gud för han finns inte) att ni aldrig får uppleva det i heller... Villiot fick sin del av brythjärtat så nu bär han en del och jag en :D för evigt bundna... Något som är minst viktigt men som många i min släkt vet jag tänker på är hur ska jag gå klädd på begravningen? alltså vi bryr oss inte därför är det valfritt, svart,vit,grått,beige,jeans ja alltså gör som ni känner.... Mamma kom förbi efter jobbet och hon sa att det sög till i magen på henne klockan 11 i förmiddags (tänkte då var vi ju och träffa villiot var det därför) sen kom jag på just det prick 11 eller 10,57 var det nog ringde jag min mamma för en vecka sedan o skrek kan du komma hit bebisen lever inte... (hon var där nog på 2 min) då blev jag både sorgsen och glad på samma gång, glad för att jag var vid villiot exakt den tiden idag och sorgsen för att jag glömde lite bort det.....


Kommentarer
Louise

Asså shit jag blir helt tårögd när jag läser dina texter.

Det är så orättvist att er son skulle bli en ängel.

Tycker inte det låter konstigt att du pussar honom det är er son...du är lika mycket mamma till honom som till William och han är bara inte här.

Oavsett hur många barn ni kommer få kommer han alltid att finnas i ditt hjärta.

Du ÄR 2 barnsmamma.

och ang. försäkringskassan...de är idioter för de har nog aldrig gått igenom det du och A går igenom.

Tänker på er.

Sköt om er.

Kram Louise

2012-02-07 @ 21:49:49
URL: http://malmomorsan.bloggplatsen.se
Emelie Brocka

Tänker så på er, läser dina inlägg men har svårt att skriva något då jag verkligen känner er smärta. Jag har iofs inte själv gått igenom en sådan här jobbig & hemsk sak men jag kan tänka mig hur hemskt det är att förlora ett barn. Jag kommer tänka annorlunda nästa gång jag är gravid. Inte ha för bråttom med alla saker & ting för allt kan hända :( Ni har valt ett väldigt fint namn till er fina pojke. Massvis med kramar

2012-02-08 @ 09:34:55
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Sara Djerf

Så otroligt fint med brythjärtat! Det kommer

hänga runt din hals som ett underbart minne.

Det finns verkligen inget bra att säga i ett sånt här läge.... Jag tänker på er ofta, önskar er all kraft och styrka att gå vidare.

Massa kramar

2012-02-08 @ 14:26:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0