En relativt bra dag

Ännu är en dag förbi, det är skönt att dagarna går snabbt ändå... Idag kom både mamma och Bella (min syster) gud säger ja bara (ja han finns ju inte för då hade han inte gjort så här mot oss) men det är sånt här jag uppskattar mitt i allt elände, De var här i princip hela dagen från säkert lunch tid till nu precis... De bara kom hit och hade kanelsnäckor med sig(folk verkar förstå att jag inte äter de tar med sig mat) :S Lekte med william hela tiden det var sparka boll ta honom när han gnällde, badade honom, gick ut och gungade när jag vilade en stund medans mamma ställde sig och gjorde middag, borstade williams tänder gjorde välling, det är sånt man behöver, just nu känner jag mig bara bitter och det känner ju william naturligtvis av, han lyser upp mig och är den som får mig att stiga upp på morgonen men jag har ingen ork att leka :-( Jag fick skratta lite idag också vilket kändes skönt, ögonen är inte som pingisbollar längre de är mer som svullna ala jag har inte sovit på 7 dagar) Imorgon ska vi åka till kyrkogården för att besluta oss för vad vi verkligen vill ha till Villiot vill vi verkligen att han ska vara i minneslunden eller kanske en askgravplats? vi får se hur det ser ut där (är inte på kyrkogårdar så ofta som ni förstår) Nej detta tar musten ur mig men skönt ändå att jag inte fått mer än runt 3-4 gråtanfall idag...


Kommentarer
Bella

Lite gottis får man ha haha! Tack själv för idag och så ses vi på tisdag snygging! <3

2012-02-04 @ 22:00:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0