Dagens slut

Då har vi snart kommit till dagens slut jag vill passa på att gratulera min pappa och farbror på deras födelsedag. Idag var det ju första riktiga snön och Anders körde och köpte pulka tyvärr glömde jag kamera hemma så det blev inga bilder men William tyckte det var roligt iallafall.
Om ni trycker på f5 får ni upp min nya header förresten.
Imorgon är det begravningsbyrån som gäller ska prata om askgraven villiot ska ha.
William tyckte inte om att gå och lägga sig ikväll trots att han inte sovit middag! Tillslut fick Anders lägga sig bredvid honom för att han skulle somna, vilket resulterade i att Anders somnade en stund han med.
Har tänt för villiot ikväll det känns bra när det är tänt då känns det dom han är ibland oss trots att jag inte får hålla i honom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0