20 månader

20 månader blev min stora pojke idag........ vi skulle ju firat med busfabriken men han hostade ju så förfärligt så vi ställde in, får se hur han är imorrn om han klarar av dagis, han somnade halv sju idag men det var nog för att han inte sov någon middag, han har börjat strunta i det de dagarna han är hemma... Har börjat få lite ont i halsen, min molvärk i magen är inte nådig till och ifrån det är nog nog en mens från helvetet som är påväg...... det är ju ändå 28 dagar sedan imorrn och cykeln brukar ju vara 28 dagar men ja sånt vet man väl inte riktigt efter en sån här händelse det kan ta veckor innan kroppen fungerar som den ska igen....... Men gud vad jag har varit sugen på en massa gott idag, men har hållt mig och snart är det sov dags så förhoppningsvis vaknar man och suget är borta igen...... Tittar på familjen annorlunda så mysigt med så många barn <3 men jag tänker har de nångång barnvakt så de kan rå om varandra själv? eller det är sånt man avstår ifrån när man har så många barn? 3 dagar kvar till vi ska på möte om provsvaren det suuuuuuuuuuger i magen vill jag veta? Måste skriva upp lite frågor som jag tänkt på..... ska nog ta och tömma diskmaskinen så slipper jag det imorgon :D BTW: idag blev det korv med blomkålsmos (potatismos till william som han såklart inte ville äta :S) hittade ju i affären chorizo korvar (smala) yea! som innehåll 95%köttmängd det kallar jag bra korv ! och god var den jättegod !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0