12 dagar

12 dagar har gått sedan du kom och sa hej och hejdå till mig , om jag bara hade fått se dig le en enda gång eller höra dig gny en gång men tyvärr valde du att inte göra det. Det är så jobbigt att dagarna går förbi så snabbt detta kommer bli vår vardag nu alltid kommer jag önska och längta och hoppas på att allt varit en mardröm, jag måste vara stark för din bror och din pappas skull, det kommer ta tid och denna gången läker inte alls tiden alla sår.
Jag orkar inte möta folks blickar jag orkar inte se bebisar jag orkar inte se mamma magar allt påminner mig om att jag inte fick vara dom dom där som får hålla, gosa, mysa och vara lyckliga över livet som nyss kommit till dem. En dag hoppas jag att även jag kommer få uppleva att ge dig och din bror syskon att också känna den glädjen som alla andra. Alltid älskad och alltid saknad <3



Kommentarer
Louise

Fint skrivet...<3

2012-02-12 @ 12:19:48
URL: http://malmomorsan.bloggplatsen.se
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Jag fårstår dig, jag hade kännt likadant.

Försök och ta en dag i taget, du hade kanske behövt komma och prata med någon kurator eller liknande? Eller du & pappan tillsammans? Ni sörjer kanske på olika sätt.



Massvis med kramar till er.

2012-02-12 @ 13:35:52
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0