Tankar

Nova är en vecka och igår åkte andningslarmet fram! Är så rädd för psd jag tillåter mig sova ca 4 timmar om nätterna och det bara för ögonen stänger sig själv, när Nova skriker på natten känns det som en befrielse, nu har hon börjat bli täppt i näsan med 7 dagar gammal :-( men så är det väl i dessa tider.

Var på BVC idag och förlossningen måste skrivit fel på huvudfånget för hon hade bara 32 idag och förlossningen hade skrivit 34.. Tänk är hon så liten...

Imorgon är det lucia på Williams dagis och jag går dit själv så får Anders vara hemma med Nova och ge flaska..

Jag pumpar ur så jag får avlastning annars suger hon i 2 timmar och sen väntar 20min sen på det igen.. Ger lite ersättning med det är så vi vill ha det..
Anders ska vara så delaktig som möjligt tycker jag...

Idag var vi iväg och köpte de flesta julklapparna så nu har jag inte så många fler jag ska handla till vilket är skönt!!

Har äckligt ont där jag sprack vettefan om det är normalt?

2964 tror jag Nova vägde idag och William han är typ 89,5 cm lång :-) väger 15,5kg hehe




Kommentarer
Louise

Ja det är inte stora de där små liven.
Tror jag såg dig idag vid Mariaskolan/Stensjöns fsk runt kvart över 2 ?
Tyckte det såg ut som dig i alla fall.
Jag höll i min yngste son när han gick balansgång:-).
Hade jag inte varit så förbaskat blyg hade jag hojtat.
Jobbigt med förkylningar men så är det.

Ha en fortsatt bra kväll.

2012-12-12 @ 22:38:25
URL: http://malmomorsan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0