Snart nytt år

Mycket har hänt speciellt de senaste dagarna, vi börjar summera julafton med att den var lyckad :-) god mat och gott sällskap, gillar när vi alla kan umgås tsm och ingen måste sitta ensam
:-) strax efter maten fick William nässelutslag över hela kroppen och vi fatta ingenting så efter han öppnat säkert minst (30) alldeles för många julklappar så fick han gå och lägga sig, de flesta gick men efter en stund rusar Anders ut med William och William kräker upp hela vällingen på hall golvet :-(

Nå magsjuka trodde vi men nej de senaste dagarna har utslagen kommit var kväll, inte lika många
Men de har funnits där, de springer också typ går bort på ett ställe och kommer på ett annat, BVC rådde oss att kontakta vc , allmän tillståndet är
Bra iallafall och idag lördag åkte granen ut ifall de skulle vara den han reagerar på.

Nova hon bara sover hehe viktkurvan på henne ser ut som följande 5/12---3070g 7/12--2850. 12/12 2962 19/12 2962 här sa BVC till mig att ge ersättning efter varje amning då vände det och den 21/1 vägde hon 3155 :-)
Igår den 28/12 vägde hon 3342g så hon går stadigt uppåt vilket glädjer mig men hon är ju fortfarande mindre än vad William nånsin varit som liten...

Nyår kommer vi spendera hemma med lite folk och förhoppningsvis god mat:-)

Året som gott har varit upp och ner jag låg nere i mörkret rätt länge tills jag tillät ljuset lysa på mig igen och Nova kom verkligen med hela ljuset nu är det bara oron för saker som kan hända ( ja man är mer medveten nu när man vet vad man förlorat)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0