Ny vecka

Tolv dagar är Nova nu, börjar lära mig henne mer och mer, mellan 11-16 brukar hon "sova" sen äter hon lite till och ifrån efter det och vid 23 är det Godnatt, vi gick och hämtade William med enkelvagnen idag och har ju satt på en ståbräda på vagnen, jag gillar inte den, för det första blir vagnen ostabil, dessutom kan William inte riktigt ha huvet nånstans, såååå vi skippar den, lättare att ta dubbelvagnen då, vi tog enkelvagnen en gång utan att sätta på ståbrädan och vilket liv det blev haha han skulle minsann sitta i vagn XD

Annars lever vi i vår bubbla, har ingen direkt julkänsla men hoppas jag får
Det på fredag då ska jag ut och handla de sista klapparna :-)
Nu vaknade lillan :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0