Lucia och barnakuten

Fick sovit inatt efter att ammat första omgången så fick jag ge urpumpat +ersättning andra omgången då hon inte ville komma till ro efter ha ammat i 45 min.. Jag var ju tvungen att sova skulle upp halv sju för att gå med William till dagis.. William sov i soffan när jag fick upp med Anders :-( han orkar väl inte bli störd inne i vårt sovrum, han förstod det väl efter att ha prövat gå in där på natten 3 gånger...

Det var en fin lucia William sprang ju till mig innan jag ens hade uppfattat det.. Men nästa år kanske så står han kvar, men han sjöng ändå fastän han stod vid mig :-)
En timme senare sa jag hejdå och lunkade hem.. Sakta sakta..

Tänkte på min gammelmormor som fick 9 barn hon e inte klok tänkte jag och då fanns väl inte bedövning heller.. Asså jag är inte gjord att föda barn så är de bara...

Nå nu i eftermiddag så tyckte Anders att något är fel med Novas öga de varar och blir igentäppt mycket! Jag har ju googlat och tänkt att de var trånga tårkanaler.. Men chansade och ringde 1177 och de sa att vi ska till barnakuten för de låter inte bra:-/ öhh som en käftsmäll liksom så nu väntar vi bara in att Anders ska komma hem ifrån tandläkaren så får vi åka ut då :-( hoppas de är som jag tror trånga tårkanaler men bättre att kolla upp en gång för mycket än för lite...


Tog en bild på världens finaste pepparkaka och även de finaste syskonparet som sover så gott tillsammans i soffan just i denna skrivstund..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0