Jag som trodde

Jag som trodde att amningen nu gick bra :-( men Nova har inte gått upp något på vår våg sen förra veckan suck..
Jag har en teori att hon suger och suger och får endast i sig den blaskiga mjölken för utdrivningen tar för lång tid, tillslut orkar hon inte suga mer och somnar så jag ska höra med BVC om den här nässprayen som ska hjälpa utdrivningen annars får jag nog tänka art byta ut fler mål mot ersättning :-/ ja jag är inte negativ till det men ville ju ändå ge det "bästa"
Natten var fruktansvärd Nova fick ersättning 23 ville upp vid 01.30 och sen amma jag till 03 gäsp och ändå var hon inte "nöjd" sen vakna hon 05.30 och var vansinnig och hacka med huvudet och sög som aldrig förr, sen vakna jag Nångång vid 06.30 med att jag hade åter igen somnat med tutten ute och hon bredvid... La henne och fick gå upp 07.45.. Nu är vi på väg till jobbet ska hälsa på för första gången.. Sen är det BVC i eftermiddag... Har pumpat ur så hon får flaska...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0