Infektioner suck

Vi var som sagt på barnakuten och satt i tre timmar för att sen få reda på att det är en ögon infektion på Nova men man gör inget åt det, de flesta barn har det så.. Och det verkar redan bli bra... Men igår så kände jag att jag stod inte ut med smärtan jag har i stygnen utan åkte till akuten för att kolla upp det, 4 timmar satt jag där men ja ja hade rätt det hade blivit kraftigt infekterat och fick utskrivet en dunderkur på 10 dagar som slår ut allt, to.m lunginflammationer :-/

Amningen går sådär jag tror inte Nova får ut den feta mjölken som hon ska bli mätt på, inatt höll vi på från 18-03 och ammade nästan hela tiden ändå blev hon aldrig nöjd :-( fattar liksom inte vad vi ska göra visst BVC sa att ge ersättning lite efter varje gång men 1
Det är inte det jag vill då kan jag lika bra börja med de på heltid 2. Hon verkar ändå inte nöjd efter 30ml ersättning :-(
Visst hon är suttig men hon måste ju bli mätt/nöjd Nångång.. Får ta upp snacket med BVC igen annars skiter jag i det kan inte amma 24/7 jag har William också att tänka på..

Nå nu skriker Nova igen 40 min sedan ja amma jag älskar så att vara en ko haha
Fick blomsterbud i torsdags från mina älskade arbetskamrater <3



Kommentarer
Louise

Nu var ju mina barn relativt stora när Izabella kom så jag delammade och gav ersättning och hon blev mycket nöjdare när hon fick ersättning.
Hon fick alltid bröstet efter för att jag skulle tömma.
Pumpar du?
tar hon rätt grepp för att få i sig mjölken?
Vilken sköterska på BVC har du?
Jag har Lena och tycker hon är så bra.
Hoppas det löser sig med amningen och att du kryar på dig.

Kram på dig

2012-12-15 @ 10:16:13
URL: http://malmomorsan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0