En vecka

Har gått sen man skrev sist det är väl som det är, mycket blandade känslor, förhoppningsvis startar de mig på fredag, 4 dagar kvar alltså.. Nervös är jag, nervös för smärtan, för förlossningen, för att det skulle bli ks igen, för att hon ska må dåligt ja inlägget kan bli långt om jag skriver allt..

William är hemma idag för dagis är stängt, det passar bra då han har 2,5 års kontroll på BVC.. Kallt som fan är det ute och jag som knappt har några ordentliga kläder kommer väl frysa röven av mig..
Ikväll ska man på julbord med jobb men vi får väl se är förkyld som bara den och hostar slem :-/ typiskt men för varje host känner jag hur bebisen trycks ner haha, kanske hostar så slemproppen eller vattnet går haha.. I wish!
Nej nu kommer jag inte på så mycket, här är en bild på en av Anders tårtdekoration på hans tårta som jag gjorde igår till hans kalas, även en bild på magen från i fredags



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0