Trött

Söndag idag och så trött, tror att mitt låga
Blodtryck gör så jag blir så trött, en härlig mustig gulasch soppa är på spisen.. Både jag och William ligger utslagna i soffan...
Igår var vi en sväng på Leos leklandet William jag och mamma det var skoj, William visade tydligen sin mormor att han visst kan cykla på tre hjulingarna ( jag missade tyvärr det) satt ju och blåste på hans korv som först tog 15 min att göra och sen så varm att man inte kunde ta på den ens!
Sitter och funderar på overaller till William, jag älskade molo overallen förra året men det är inte värt 1500 kr faktiskt så vet inte vad jag ska satsa på i år.. Kaxs, pop eller något annat?Vad hade ni tänkt satsa på? Jag är dessutom lite sugen på en fodrad regnoverall i år också till hösten. Vet inte ens hur lång han är får ta och mäta honom...
Bebis har inget namn än det står stilla i huvudet villiot hade det perfekta namnet( älskar ju lite ovanliga så vill ju köra på det igen kanske... Ovanliga då men vi får se...

Så imorgon är det jobb 5 timmar ca.. Känns okej men måste försöka få in att jag ska inte bära för tungt.. Har svårt att sätta gränser för visst orkar man bära men det är inte bra då barnet ligger långt ner och man får sammandragningar..

Nej dags att fixa det sista på soppan :-)


Mormor och William åker kana:-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0