semesterveckan onsdag, tors,fred

På onsdagen åt vi först frukost, sen åkte vi och hämtade min syster Bella som skulle komma och vara hos oss i två dagar... eftersom det fortfarande var dåligt väder ville vi till något köpcentrum och lund som var närmast har man ju varit på några gånger så det fick bli centersyd, äntligen hittade jag en vindjacka som åtminstonde går att knäppa så man inte fryser, och de favorit jeansen jag hade vid förra graviditeten... har letat som en dåre i malmö men inte hittat också fanns de där, mitt framför näsan :D
 
Åt lunch på mcdonalds och gick runt lite, det är bra att göra saker då tänker man inte så mycket :S
När vi kom hem blev det grillat flintastek med potatisgratäng och tzasiki:D lite tv, lek och sen hopp i säng....
William har ju inte kunnat gå och lägga sig i tid dessa dagarna och inte somnat förrän vi lagt oss vilket har varit 23 ungefär :-( fastän han inte sover middag de flesta dagar så kan han vara vaken så länge :S fattar inte det,
 
Så ondagen var väl ingen hit, på torsdagen var det lite bättre väder men ändå fortfarande rätt kallt...
Så vi tog en tripp till det nya badet i hörby, riktigt fint och william hade det väldigt roligt,
Åt världens? godaste pizza på viking i hörby efteråt... asså varför har vi inte så goda pizzor i malmö`?
Nå det var en rolig dag, medans fredagen var skittråkig, åkte till citycross efter vi lämnade bella vid bussen sen var den dagen förbi typ... man har så svårt att göra saker när det är skitväder liksom...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0