Semesterveckan lördag, söndag, mån,tis

Lördag, dagen innan hemgång... Fint väder (typiskt) jaha så vädert kan komma nu tänkte jag... Anders tog ner förtältet, lika bra att ta ner det innan det börjar regna Igen....  vilket jävla klydd...
Åkte sedan in till hörr för det var marknad där... en väldigt liten marknad bakom tågstationen, men solen sken och det kändes bra... hittade en liten butik inne i hörr, tre änglar hette den... hittade två grejor som jag köpte, den ena har jag i halsbandet och den andra ska hängas upp på minnes hyllan..
 
Väl i husvagnen igen så var jag övertygad om att bebisen dött, det hade varit så tyst där inne hela dagen, och jag puttade på magen hårt många gånger och fick en liten knuff tillbaka, var övertygad om att under natten skulle det vara över, och sammandragning efter sammandragning (vilket jag hade haft rätt mycket hela veckan dessutom)
 
Så jag sov knappt, vaknade varannan timme och kände på magen, när solen steg ville jag bara hem! hem till hjärtljudsmonitorn, väl hemma satte jag på mamma mu till william och gick in för att få domen, men hjärtat hördes fint 156 slag ungefär :D och jag pustade ut tog kaffe och satte mig och då kom den igång och sparka o ha sig :D jag bara njöt så rätt jag hade varit..
 
På måndagen var det dags för bm kontroll, det gick hyfsat, dock så hade jag nog bakterier i urinen så hon skulle höra av sig när resultatet hade kommit i slutet av veckan,antagligen därför jag hade sammandragningar men skulle för säkerhetsskull ta det lugnt , hjärtljud på 150-155 ca livmodern där den skulle vara och hb på 123 :D
Åkte därefter och handlade en liten dress och kaka för att åka hem till syrran, hon fick ju sin son för två veckor sedan och jag kände mig nu redo för att träffa honom... var jätte nervös men tror att eftersom han är mitt första syskonbarn och jag är för första gången moster så gick allt bra han är riktigt fin och jag ser framemot att se honom växa upp :D
Tisdagen kom och vi åkte till toselilla sommarland, det såg ut som det skulle vara molnigt och tog inte med oss några badkläder :-( vilket var tråkigt för det blev ju rätt fint, dessutom glömde vi ta matsäck så en mat på nästan 300kr som var äcklig var ingen hit, dessutom fullt med getingar vilket förstörde hela jävla måltiden :-(
Åkte vidare till dalabadets camping för att se hur det såg ut där, jo det var fint men är osäker vill vi verkligen ha en säsongscamping? är det så kul med camping? är osäker... men nå..
 
Onsdag idag nu ska det snart bli frukost sen gör vi matsäck och åker till ystad djurpark...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0