Rosa moln

Jag är euforisk helt överlycklig mår perfekt i detta stadiet vill jag inte ifrån, så fort jag får negativa tankar sparkar jag bort dom, ser en framtid en plan och det känns helt underbart, träffade 2! Bebisar igår men de rörde mig inte i ryggen visserligen var jag nervös men det kändes bra:-)

Har ont i foten också stukade den på något konstigt sätt som jag inte kommer ihåg igår :-/ vaknade upp ur mardrömmar imorse mystiska drömmar får jag säga...
Oj vad det Åskar och blixtrar... Tur man inte är ute och går med William då hade han skrikit och sagt faaaaaliii...

Nå igår var vi och kollade på den här kaxs overallen men tycker inte den är fin.. Saknade de här fleecen också vid halsen.. Så den köper jag inte... Blir nog en molo i år igen..
Magen växer ja visst.. Var ju hos Bm tappen är de ingen fara med alltså att han/hon sparkar neråt kan inte göra någon skada.. Sf mått lite över normalkurvan hjärtljud 147 exakt som William alltid låg på! Huvudet fortfarande neråt så det är rumpan som alltid trycker uppåt hehe, sammandragningarna har blivit bättre sedan jag bytte arbetsuppgifter och sjukskrivningen, blodtrycket 100/65 men fortfarande leukocyter i urinen :-/ konstigt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0