Måndag

Ja då var man påväg till jobbet igen efter tre veckors semester, många sammandragningar igår kväll och nu på vägen till bussen, jag har en teori att jag får det pga oron om de nu inte är pga bakterierna dvs, får se om Bm ringer idag då...
Hela jag mår dåligt kan inte planera ena stunden vill jag vara gravid andra inte ena när jag väl gläds för den i magen får jag skuldkänslor gentemot villiot Gud vad jag saknar honom <3 varför fick du inte leva? När jag sen blir ledsen får jag dåligt samvete för den i magen,ena stunden vill jag planera för Ullared och andra planerar jag oh förbereder mig för en begravning till.. Nej att träffa psykologen imorgon kommer nog inte en dag för tidigt jag får väl ta en dag i taget börja tänka på hur jag mår inte hur andra ska reagera ifall jag blir sjukskriven t.ex det är svårt för mig som aldrig nästan tänker på mig själv.. Jag får liksom ingen guldmedalj att jag varit "duktig" som klarar det psykiskt hela graviditeten.. Nå en dag i taget och vi får hoppas denna måndagen flyter på bra:-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0