Måndag

Sovit jättebra förutom att man fick gå upp och kissa två ggr i natt men det hör till.. Retar mig fortfarande att jag glömde
Säga detta med trycket neråt när jag hör att en änglamamma hade det så och åkte in, då visade sig att tappen var påverkad! Får höra med Bm på onsdag vad hon tycker... Jag hoppas ju att de bara känns så för att huvudet ligger långt ner..

Nu ska jag snart skriva Ullareds lista med blir antagligen i slutet av september istället om det känns bra...vågar inte riskera när man har såna känningar..



Kommentarer
Emelie

Ring in till Kk och hör?
Inte bra för dig att gå och tänka på det hela tiden och stressar kanske upp dig i onödan..

25% sjukskrivning, ville dom inte ge dig mer?

2012-08-27 @ 11:23:53
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0