Godmorgon

Torsdag klockan 12 landade vi i en håla utanför Trelleborg en plats så långt ifrån att knappt getingarna hittar hit, platsen kallas Bingsmark det är en idyll av sitt eget slag där alla känner alla och gemenskapen är utan dess like Efter en lite lätt lunch som bestod av kalla sparibs och macka ute i solen så gick dagen fort regnet gjorde sig väl påmind igen men solen tittade fram två timmar senare, märker då att det räckte för att bränna min hud( att jag aldrig lär mig att sätta på solskyddet) grillade på kvällen och försökte få in lite tv kanaler, Med en relativt ny tv tycker man de ska finnas åtminstonde kanal 1, men fick bara in polsk tysk och estnisk tv :-/ när kl slog tio och William fortfarande inte somnat satte vi på en film, Harrys döttrar, den var jag nog inte beredd på för det handlade om två systrar vars den ena systerns bebis dog , allt kom tillbaka fyfan Asså som man kände igen sig, den här prästen som säger allt har sin mening , denna mening är nog en av de sämsta Meningen som dumt nog många säger till någon som förlorat sitt barn.. Sex timmar fick man sovit och klockan slår snart halv sju, lite kaffe och en lärdom över att jag ska köpa tv kort till nästa vecka. Dagen verkar bli bra Solen skiner redan :-) vi åker tillbaka till Malmö idag.. På återseende



Kommentarer
Emelie

Hoppas allt är bra med er, längesedan du skrev nu. Kramar

2012-08-12 @ 07:37:08
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0