Godmorgon torsdag

Snart är semestern slut suck, men också positivt då börjar alla tider jag gått och längtat efter i sommar, igår fick jag sammandragningar var femte minut icke bra! Tror det är bakterierna i provet som spökar, det lugnade sig efter jag fick ligga i soffan i några timmar...
Hoppas Bm Ringer idag och säger vad de kan vara och ber att det inte är Gbs får ta det lugnare nu ett par dagar innan jobb och hoppas sammandragningarna ska sluta till på måndag när jobb börjar.. Får se vad dagen bjuder på...



Kommentarer
Emelie

Skönt att komma in här och se att du uppdaterat. Varit lite orolig att något kanske hänt, försökte hitta dig på fb men nu behövs det ju inte :)

Jag tycker du ska be om en sjukskrivning pga dina sammandragningar. Inte bra för dig att jobba om du redan har dom, du behöver vila.

Kramar

Svar: Ja kanske men ska till spec nästa fredag så vi får se då men får jag för många sd i veckan som kommer får jag ju sjukskriva mig..
Nilla

2012-08-16 @ 10:50:30
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0