Torsdag

Dagen känns väl ja helt okej ser framemot kvällen, slutar nämligen halv fyra och jag ska hämta lilleman på dagis <3 det händer inte ofta sen ska vi hem och laga mat.. Pappa håller nämligen på med bilen som ska säljas sen hoppas jag vi kan njuta av den nya bilen utan att man ska hålla på att fixa grejor... Det kostar onödiga pengar och det är lide tråkigt när helgerna springer iväg när familjen inte är samlade,..
Undrar när det hade tänkt att bli varmt egentligen vi är snart i maj men och andra sidan har det varit så förr också..
William gick hela vägen till dagis idag han hatar verkligen vagnen till min stora sorg han börjar bli så stor nu... Det är bara blöjorna kvar då! Men han vill inte så jag väntar tills han vill själv...

De delade ut av de nya glassarna på södervärn, la en i väskan hoppas den klarar sig hela vägen och inte smälter:-/

Har skit ont i hälsenan också ska man springa på avdelningar idag:-/ undrar vad jag gjort och hoppas det försvinner snart..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0