Solen strålar

Tittade på temp mätare i morse
-2 grader det blir varma overallen för William och vinter mössan men så blev det fint nu! Jaja det är väl fortfarande kallt så han kan ha den
Då får de ta
Av tjock tröjan bara. Köpte en
Blt macka på pressbyrån måste äta
Något nu vägde jag mig gått ner i vikt visserligen är jag glad för
Det annars men vart är min hunger och sug efter mat nånstans? Enda sedan villiot dog har jag inte haft lust eller varit
Hungrig och ätit för att jag
Måste oftast på kvällen när William och Anders äter :-/ men jag är inte
deprimerad för det brukar ju vara ett tecken på att man inte kan käka... Mycket märkligt hoppas den kommer tillbaka.
Blir hämtad ikväll efter jobb av mina hjärtan<3 sen blir det att göra i ordning snuttens rum.

Köpt en påskpresent som jag ska
Lägga i hans ägg<3 också hoppas vi på fint väder imorgon!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0