Bara torsdag?

Gud va veckan är seg... Idag är
En skitdag så nu vet ni det. William kissade på mina byxor igår så idag fick ja plocka fram grav leggingsen eftersom inga andra byxor passar än och dessa är för stora.. Fan Asså!!
Är så kluven vill boka resa men det tar emot att använda pengarna det är för jag fått de för villiot så det gör
Ont vet inte hur jag ska få andra tankar..man har börjat jobba heltid , denna veckan var veckan jag skulle gå på mammaledighet det gör så jävla ont varför skulle detta hända vem bestämde det? Vad är det jag skulle lära mig utav detta skitet ? Känner att ja inte kan fokusera som jag ska... Jag vill inte ta beslut jag vill gå vidare men ändå inte. Fan är det enda jag får fram när ska glädjen komma tillbaka?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0