Bad day

Igår var igen great day tyckte den flöt på bra tills jag kom hem sen blev jag rätt deppig satt på balkongen länge och tårarna bara kom.
Gick och badade och mer tårar kom, är så rädd rädd för att villiot glöms bort men så är inte andras känslor så viktiga utan huvudsaken är ju att jag aldrig glömmer bort och det kommer jag aldrig göra.
Sen blir jag ledsen för jag vill göra något för hans ära men jag kan inte har liksom ingen grav som jag kan göra fin i heller. De enda tankarna jag har nu är att spara pengar så man kan köpa hus så jag kan få plantera de där äppleträdet till villiot <3
Jag är rädd för vad jag ska känna för Williams kusiner som kommer det ska kännas bra förfan fan Asså !! Ibland skulle man haft någon annans känslor.
Ja så jag har tänk det blir nog tradera som jag får börja sälja saker så Bella du kanske kan hjälpa mig på söndag? Också kan vi gå igenom väga osv <3
Ja nu är det jobb två dagar sen ledig 4 dagar :D



Kommentarer
Bella

Självklart syrran! Jag kommer på söndag så fixar vi det <3 puss på dig!

2012-04-04 @ 10:17:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0