bussen

Godmorgon sitter på bussen. Funderar över om det ändå inte var fel att åka till jobbet med slem i halsen o kli i halsen o inte vill man hosta iheller på bussen så då kliar det ännu mer MEN nu är jag på bussen lika bra att åka och jobba då kanske det jag behöver för att bli frisk ( försöker ja intala mig själv iallafall) saknar redan min plutt som jag fick lämna gråtandes på dagis fyfan de e jobbigt när de gråter visserligen tar det bara några minuter säger lärarna sen innan han blir glad igen men det hjälper ju inte mig ett skit eller hur jag får lämna en gråtande william iallafall. NEj dags att lyssna lite på radio o mentalt förbereda mig för att denna dagen ska gå riktigt bra trots hosta o slem :D Trevlig dag allihopa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0