trotsig?

Är det något ni känner igen som har en 15-16månaders? i två nätter nu iallafall har william blivit totalt hel vild när jag lagt honom i sängen han vill absolut inte igår försökte vi i säkert 2 timmar o till slut fick han lägga sig med mig vid kvart i tio då somnade han men när han sover mellan oss så vaknar han flera gånger på nätterna... 
 Ikväll fick han skrika ett tag han skrek sig hes sen blev det tystare sen skrek han igen o tillslut klarade inte mitt mammahjärta mer han fick komma in i soffan o poff så somnade han :S
Bar in honom för en stund sedan var lite gnäll också somnade han om... har han blivit mörkrädd kanske? vi har en liten lampa som man sticker in i en kontakt men den lyser inte så jätte mycket kanske skulle köpa något annat kanske något med stjärnor i taket...

Fick sprungit och köpt några graviditets byxor nu funkar de inte längre o jag hade ändå köpt sånt belly belt som man kan ha i alla olika veckor men byxorna känns obekväma ändå... Var och handlade ett par mys byxor och ett vanligt par som var mysiga tyvärr ! fanns de bara i storlek 42 o jag har liksom inte så stor storlek länge men de funkar ser lite stort ut men jag lär väl gå upp o magen blir ju större o röven med väl så jag köpte dom.

Nej in i duschen nu eller ska ja bada :P fredag imorrn jiiippi även om ja varit hemma nu med sjuklingen i två dagar så känns det ändå speciellt mec fredag... spaghetti och köttfärssås också imorrn åhh vad jag längtar måtte nu anders klara att göra det själv.....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0