min dag idag !

Idag fyller jag 25 år ! otroligt var tiden går snabbt..
har hållt en låg profil här dels har jag inte vetat vad jag skulle skriva och dels har jag haft hemligheter en hemlighet som ni nu också ska få ta del av.. jag ska nämligen bli mamma igen :D i April alltså är jag i vecka 12 den där magiska veckan då allt känns lite lugnare  !
Har varit på ultraljud på emmas i söndags och såg den lilla bebben sprattla.. har känns rörelser och hört hjärtat redan med min doppler och det kan nog bero på två faktorer dels att jag troligen har moderkakan i bakväggen och dels att det är andra graviditeten..


Det var inte alls planerat men så välkommet ändå tog det med chefen direkt och hon var så glad så för min skull och om nu allt går som planerat så bör jag kunna jobba in i de sista kanske ta nån semester ut den sista veckan innan beräknad...

Denna gången går jag i Lund till bm pga att jag jobbar ju där och vill inte ta ledigt en massa timmar för att gå dit i nån halvtimme... kommer också få göra ultraljud i lund spännande o se om det är något annorlunda där.

Denna gången ska vi inte ta reda på könet blir mer spännande då :D
en sån här mage hade jag kanske i vecka 17-18 sist haha sjukt så snabbt den växer :D



Kommentarer
Emelie Brocka

Fan vad roligt, grattis!

2011-10-11 @ 07:58:49
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0