Luktar gott?

Min näsa börjar nog bli lite knäpp i två dar nu har jag känt lukt av parfym eller något gott kanske sköljmedel, tvål eller dyl. kan inte sätta ord på just doften, går ju på den här kortisonsprayen så kanske börjar den fungera?
Igår sov william endast 1 timme på eftermiddagen det resulterade i att han somnade i soffan 18 och sov fram till 08 30 i morse... snacka om att jag varit utvilad, ja fram till eftermiddagen sen började hormonerna och jag bli lite trött igen men william ville inte alls sova middag så då kunde jag ju inte vila heller.

Anders stack iväg ikväll hem till sina föräldrar han saknade sin bror... ett ord jag aldrig hört honom säga ja jag saknar ju mina syskon med men jag är så pass lite hemma med william och vill då inte gå ifrån lägenheten och honom på helgerna så vi valde att mysa hemma eftersom nu jobbar jag sent och ska på möte imorrn (måndag) så lär inte få träffa honom riktigt förrän onsdag tidigast :-(


Fick handlat lite nya kläder till william idag han behöver byxor o helst fodrade även mössor fick inhandlas då hans mössa tydligen försvunnit i fredags :S det är väldigt konstigt det står hans namn i mössan visserligen finns det typ 6 st som har en likadan mössa på dagis men man får ju som förälder KOLLA i mössan förfan innan man tar hem den... samvetet börjar hinna ikapp mig nu med dagis och william jag vill inte ha honom där så länge på dagarna jag hoppas att jag kan gå ner i tid efter min mammaledighet sen så vi eller jag slipper ha ett dåligt samvete :-(

Nu börjar illamåendet förresten ta slut det betyder att vi i princip kanske kunde testat att köra med lchf igen? måste hitta lätta recept som även en trött pappa som hatar laga mat när barnet står o skriker kan göra...

Nu är jag i vecka 14 :D och hjärtat hörde jag precis igen :D sån härlig känsla och gud vad jag vill börja handla men vi har ju så mycket sedan williams tid...
nej nu måste jag börja vika alla maskiners tvätt *gäsp* sen ett bad o sängen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0