JAAAA !!

Igår kände jag första riktiga sparken <3 visserligen har jag känt fladder men det är inte allt samma sak fladder känns mer som något svävar förbi eller en liten kittling en spark är ändå en spark :D
Och idag när jag kom hem hade jag fått ultraljudstiden så om en månad ca... peeeeeeerfekt och perfekt tid också då jag nästan har lunch vid den tiden... Imorrn är det fredag fy va skönt men det blir stressigt imorrn på avdelningarna tror jag då min kompanjon som delar avledningarna med mig på fredagar ska på kurs i malmö imorgon men men så kan det ju bli.... man får hjälpas åt och de SKA dom göra !! En annan e sjuk så antagligen får jag vara nere på lagret imorgon vilket betyder att jag kan ha va fan som helst på mig imorgon ska se om jag kan dra fram mina gamla grav byxor och se om de passar eller är för stora :-(

Nu blir det snart lasagne och mina sötnosar är i garaget och på ingång ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0