Härlig känsla

Igår blev det bio och mycket skratt, vi såg whats your number och medans ja skrattade kände jag något som kittlade mig inuti hehe  bara läääängtar till de riktiga sparkarna...

Idag söndag blir det nog inte mycket att göra mysa kanske lite varm choklad ikväll ska åka o köpa lite varma strumpor måste hitta ullstrumpor till william...

Har fått in julstämning det brukar komma vid denna tiden ungefär när jag fyllt år och kylan kommer, fick handlat lite julklappar igår vet att jag hade en diskussion med en varför presenter är viktiga..
Måste understryka att jag har aldrig tyckt presenter är viktiga och det vet de som känner mig !
Däremot så tycker jag att det är tanken som räknas :D bättre att ge något även om det är något man gjort själv eller kostar 20kr än att man skiter i att ge något alls!!!
 Jag älskar att dela med mig och köper mer än gärna en massa presenter till mina nära och kära men så är jag inte den som slösar tusentals kr på var och en utan hellre måååååååånga klappar och sånt man behöver.
 Det är så jag vill ha det, sen finns de ju de som vill gärna köpa presenter till folk som man önskar sig och oftast dyra saker, har hört en massa genom åren om jättedyra saker de önskat sig.... skäms de inte? jag säger oftast aldrig vad ja önskar mig för det är tanken som räknas.. om jag får något hembakat och en flaska glögg är jag glad och jag är glad att jag är uppfostrad till att tänka som jag gör...


Nu gott folk bjuder jag på min favorit jullåt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0