godmorgon

Sitter på bussen vilken dålig start på dagen börjar med att håret inte vill sig idag det är alltid så när det är nytvättat och använda plattången kan man inte göra med en son som drar ut sladden hela tiden han har redan dragit itu en plattång av mig så den sista får man vara rädd om. Sen tog jag på mig mina nytvättade vita tröjor eftersom ja måste ha det på jobbet och de har blivit så smutsvita förstår ni när jag säger det? Ändå hade jag använt vanish jävla tvättmaskin ut ska den snart tur den inte hade färgat min arbetsrock då skulle jag kastat ut maskinen direkt igår! Blev ingen vikt tvätt igår jag orkade inte och jag tror inte att jag orkar gå till mötet ikväll iheller . ja dags att jobba ett 9 timmars pass bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0