Fredags seg?

Hela dagen har gått i slowmotion försökte öka tempot men det gick bara inte tiden har gått relativt snabbt men kroppen ville inte gå fortare nästan så man blev chockad jag som brukar jobba på bra var idag riktigt seg i hela kroppen, på eftermiddagen gick det bra långsamt men det var jag själv som valde att göra det lite långsammare för annars stressar jag mig igenom fredags eftermiddagarna..

Varför är det så att när man inte har några barn så tror tjejer alltid att de har en tjej i magen? är det för de hoppas det för de själv är kvinna? o nu när man redan har ett barn tror man automatiskt att det är samma kön som sist hehe
För mig spelar det ingen roll en pojke till är roligt då william o han kommer bli så bra vänner och att man har haft en pojkbebis innan o vet hur de oftast fungerar, men en tjej är roligt att få då har man ju en av varje...
nej för mig spelar det absolut ingen roll det ska bli roligt att se när den föds denna gången vad det är för kön kan vi hålla oss i 27veckor till hehe


Nu har jag fått det bekräftat baby jogger city mini GT kommer att komma till sverige och det blir nångång i mars/april såklart kommer vi hålla utkick online utomlands också då vi såklart vill ha vagnen när bebisen kommer såklart men skulle det krångla kan vi köpa liggdelen som hör till alla dom där vagnarna och ha i vår babyjogger elite wonderful :D nu kan vi lägga det åt sidan ett tag iallafall


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0