för tidigt?

jag är trött helt utmattad för vadå? har ju inte jobbat har ju sovit till 8 imorse ehhhhhh ja det är väl just det att man är trött för att man inte gjort något... ska erkännas att även om de varit mysigt att umgås med william själv idag även om han var sjuk så saknade jag att göra något kände hur hela jag säckade ihopa precis som när jag var mammaledig XD

Fick sålt vår gamla vagn skitsnygg är det ju men vad ska vi med den vi måste ju skaffa dubbeldäckare *hhrmmmfmm*  och jag vet precis vilken vi ska ha :P en baby jogger city GT double 2012 den ska jag ha fast den börjar inte säljas i usa eller om de var england förrän i februari (lite sent för att sälja 2012 vagnar eller?) nå och jag ska ha i april jaja men jag ska ha den vagnen vi får använda en bärsele o vår dagis vagn :P för liggdelen bör vara den samma till vår elite som till GTn som kommer



alltså fan va de känns värre denna graviditeten än förra har ständigt kraftig växtvärk ja också illamåendet förstås, irritation, känner mig ofräsch ja jag vet inte allt... torr hud har ja också fått..... känner inte alls igen de från förra...



Kommentarer
Louise

Ingen graviditet är den andra lik.

Med Max mådde jag illa 1 dag.

Med Xander mellan v.4-v.12 oh med Izabella närstan hela graviditeten....

Tur att alla graviditeter inte är lika...hade nog inte pallat bli igångsatt igen som med Max och Izabella....skönt iaf att min sista förlossning gick så snabbt som den gjorde:-).

1½ timme efter igångsättning kom hon hehe.

Krya på lillen där hemma.

Kram på er

Bella

kanske för att det förhoppningsvis ( hoppas hoppas hoppas) är en liten tösabit denna gången :-D

2011-10-12 @ 23:26:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0