blir galen !

Sjuk igen har jag varit ! 2 e gången på 1 månad får spel känns som jag missat hur mycket som helst på jobb gick hem efter halva dagen igår på jobbet då jag hostade var 10e sekund och hade feber, men kände att de behövde mig på förmiddagen så gick dit fastän febern var på topp, idag var jag hemma för febern hade fortfarande inte lagt sig, men ! fick en annan hostmedicin av syrran ja man ska ju inte ta andras mediciner men jag vet att jag hade fått den om jag hade gått till läkaren och för att spara tid och pengar så fick jag testat den, cocillana eller något, vilken mirakel medicin där kunde de receptfria kasta sig i sjön, 10ml runt 19 igår och sen 10ml runt 22 så sov jag gott...

hostat lite mer idag har bara tagit hostmedicinen en gång tänkte ta när jag lägger mig och imorrn SKA jag jobba, man förlorar alldeles för mycket pengar för att gå hemma dessutom gillar jag arbetet och saknar det faktiskt när jag inte är där när jag ska vara där...


Förresten har i ett par dagar funderat vad det var utanför latinskolan i malmö när jag åkt buss förbi det är ju stängsel hahaha så sjukt ! vart är samhället på väg om det t.om krävs speciella stängsel med egen ingång för att kunna komma in på en skola....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0