veckan som aldrig tar slut

onsdag det är bara ONSDAG känner mig tillräckligt sliten för att ta helg egentligen men två dar kvar på jävligt jobbiga dagar tror jag, men det beror på ska han klara av det själv eller vill han ha min hjälp vilket han inte behöver för så sa han ju till chefen igår !
Ja efter 2 veckor på lagret blev jag förbanad visserligen var det fel av mig men mig bossar man inte över om man inte är chef över mig så det utbröt i ett stort tjafs där det utbyttes lite ord som sedan blev till samtal hos chefen men det gick väl bra, men imorrn ja då kommer jag väl bli nerskickad igen jag känner mig helt slut i hela planeten inte bara att det är tungt och jobbigt där nere det är så tyst också nu kanske alldeles för stelt emellan oss då vi tjafsat..... nå två dagar kvar sen är det fredag och jag får äta med familjen igen.......

Farsdag på söndag jaha ännu en -vi tycker vi är så bra så vi måste ha en dag då man måste åka överallt- ja förlåt är lite bitter a kan ju bara hoppas william ritar en teckning på dagis till honom haha.....

läser en rolig bok av Ann söderlund hon tycker jag är så bra! har läst lite av det hon skrivit innan denna heter - Men vi knullar ju ändå inte-  har inte hunnit läsa allt för mycket men det har varit lite skratt på bussen när man läst, fastnade för en text som passar så bra in så här börjar den.

-Vi pratar om MÄNNEN. Utomjordingarna från Mars som vi ägnat merparten av våra liv att förstå oss på. Det går ju så där.
Vännina 1 känner sig förvirrad över männens eviga medaljfiskande. "Ibland när jag kommer hem från jobbet så säger min man : "Titta, jag har städat toaletten".
"Jaha, säger jag och blir skitirriterad." "Ärligt talat tjejer, vad vill han att jag ska göra med den informationen?"
"kanske stoppa upp där bak?"

Hur många känner igen det här medaljfiskar beteendet från sina respektive?
jag kunde känna igen det förr men får säga att A har blivit bättre för att han kanske varit tvungen till det då jag jobbar så sena kvällar? Men ibland vill de ha en eloge för att de gjort något i lgh, är det inte deras lgh också kanske? en annan sak om de nu gjort något i lgh och man mot förmodan skulle missa att ta in sin tallrik i diskmaskinen efter man ätit blir det ett jävla liv.

Nej klockan är bara 20. 50 kanske skulle gå in och lägga mig för vadå 15 natten i rad som william sover i vår säng? jag får en liten mini plats långt ut det är nästan så magen sticker ut från sängkanten ! hur ska vi få honom att somna i sin egen säng igen, Ser framför mig hur det ser ut om 2-3 år då ligger jag,A, william och den nya i samma säng där mamma och pappa glömt hur det överhuvudtaget kändes att ligga och hålla om varandra sist haha....... bitter? jag ? neeeeej då. (kanske lite



Kommentarer
Louise

Klart du får klaga....

Jobbigt att någon bossar och har sig...

Om det är till någon tröst så kom Xander in till oss fram tills Izabella var iaf 2 månader men han fick ju inte plats så jag fick ta tillbaka honom...han har bara somnat i egen säng sedan 10 månader tillbaka.

Han ville ha närhet medan jag bara fick ont i ryggen.

Tyvärr har jag inga råd hur ni ska få honom somna i egen säng...



Kram på dig och hoppas ni hittar en lösning.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0