detta har hänt !

Oj det var länge sedan man skrev här, ja det påvisar bara att har man heltidstjänst + en liten sitter man nog inte på datorn så mycket,

Vad har hänt? börjar med william

William är 17 månader har fortfarande storlek 6 i blöjor och använder 86/92 i kläder precis som för 6 månader sedan, william har börjat säga lite fler ord men det är ju fortfarande grötigt så man förstår inte så bra om man inte hört de förr och jag är definitivt inte den som kan höra bebisspråk så bra.

William äter helt själv nu det är olika från dag till dag hur mycket han äter, frukost gillar han absolut inte och har börjat med flaskan på morgonen igen (han vill väl ha det mysiga på morgonen) vem kan klandra honom jag dricker ju kaffe på morgonen det är mys för mig ju hehe.

Det går bättre och bättre på dagis, dock har han varit sjuk väldigt ofta och i denna skrivande stund så har han antagligen fått halsfluss och har en läkartid 11 15, man förlorar såå duktigt mycket på att vara hemma men man vill ju inte skicka iväg sitt sjuka barn, och jag förlorar ju mindre än sambon så då blir det som det blir.

William har börjat kunna hoppa lite iallafall själv är han rätt dålig på det men håller han i någon vill han gärna hoppa, han är helt facinerad över min mage och ska alltid pilla o ha sig i naveln.

Det är klart att han inte förstår att det är en bebis i magen undrar om han ens kommer förstå när den kommer ut att det är hans syskon.
Finns nog inte mycket att berätta han blir större o jobbigare hehe thats life men han blir ju också mysigare och vill gärna kramas, dock har han kommit in i nån mamma pappa period och är lite rädd för nya människor och saker, och vill gärna sova hos oss och absolut inte i hans egen säng.

Jag då? Jo då magen växer är i vecka 19 nu snart halv tid skööönt men samtidigt blir det ju tyngre och tyngre magen växer snabbare denna gången och jag har fått en foglossning från helvetet rätt tidigt denna gången, därmed är det vissa saker på jobbet som jag inte klarar av redan nu... men de har varit snälla och omplacera mig
Ultraljud imorgon spännande. vi har ju sagt att det ska bli en överraskning men vi får se om hon frågar är jag nog inte sen på att sääga ja. Vi får se

så här ser magen ut just nu


Kommentarer
Louise

Vad avis jag blir på din mage...så fin.

Men vad skoj med ultraljud...spännade men ändå lite nervöst kan jag förstå.

jag var jättenervös vid RUL med Izabella mådde så dåligt den natten pga nervositeten...men det gick ju bra:-).

Skönt att det går bättre på dagis men det är ett helvete med alla dessa sjukdomar som de får så här i början:-( och visst förlorar man pengar på en massa vabb men men that´s life.

Min sambo har börjat jobba så Max och Xandr har börjat på fritids och Izabella får vara hos farmor fram till julen sen får vi se om min sambo får fortsatt jobb där...tidiga morgnar med andra ord,ska se om Izabella kan få dagisplats redan i januari ska mejla de på förskolan på mariaskolan och se om det finns någon möjlighet.

Nu ska jag bara fixa lite och sen kallar sängen.

Börjar 8 imorgon men ska lämna barnen runt kvart i sju och sen slutar jag 4.

ha en bra vecka och lycka till på UL:-)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0