yeaaa

Fick ett samtal från jobbet och damtadaa jag fick det!!!!!!!! 40h tjänst yeaa nice :P så nervös haha sa de till henne men hon sa de ska nog gå bra........

sen visste jag inte vad jag skulle göra herregud mitt första riktiga jobb! detta betyder att äntligen kan jag leva som en normal gör handla de vi vill slippa vända på mina sista slantar.....så nu är mamma och jag typ arbetskollegor ehh okej ja men det är riktigt kul faktiskt.....

gick ut o gick 1 timme sen fyfan va skönt men såklart började det regna och såklart har jag inte köpt regnskyddet än....... fredag måste ja handla de....



Kommentarer
Jessica K

Grattis grattis igen=) Fan vad kul.

Att vända på slantarna är fan inte roligt, min sambo är arbetslös just nu så vet hur det känns.

Dock väldigt nyfiken på vad du ska jobba med?

2011-05-19 @ 10:59:12
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/
Louise

Grattis till jobbet.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0