William han har vassa tänder

han fick då tag i skinnet precis nästan vid armhålan på armen och bet den lilla vampyren, två små hål syns nu rött är de och det kom blod herregud man får inte bitas ju! men förstår att han har ont i tänderna...

Fick gå ut på promenad innan idag syrran pushade mig :P  men nån joggning kunde jag glömma dåligt väder hehe*bortförklaring*
e så törstig hela tiden undrar om det är för giftet "sockert/stärkelsen" sedan i lördags vill ut... Antagligen...

Tittade i ica tidningen 87kr för 2 pkt kaffe höll på att trilla av stolen vad säger de så dyrt kg pris puhh jag har inte alls lagt märke till att kaffet blivit så dyrt... why so? de värsta är att zoegas verkar ju vara det dyraste av dom haha kanske ska börja köra med eldorado kaffe?  njaa det är väl sånt skit som folk har fått trampa isönder... nope hit kommer bara zoegas in skånerost ska de va!

William började äta lunchen idag och middagen en hel burk gick åt idag duktig är han han har ju ätit väldigt dåligt med mat och fruktpure nu när tänderna började komma... men det har gått en hel del välling men o andra sidan äter han inte gröt längre :/ till min stora besvikelse eller så är det bara just nu...


just det mitt mobilminne bara kraschade idag :S alla bilder och filmklipp hade försvunnit :-( det var bilder sedan 25e december och framåt suck och filmklipp där william kryper för första gången problemet är att detta filmklipp har jag lagt upp på min facebook innan men man kan väl inte spara ner såna filer?
iallafall så hittade jag ett program som heter Recuva och den kunde återställa lite av bilderna inte alla men lite dock inga filmklipp men så fick den fram delitade bilder med och vilka garv man fick sig hehe..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0