ursäkta

haha mitt förra inlägg var lite argsint märkte att de faktiskt var svärfar som hade ringt på hemtelefonen o antagligen bara råkat slå vårt nummer.... skäms lite nu tur jag inte sa något dumt i telefonen innan ja la på inatt...

imorrn är det onsdag då ska jobbet jag sökt ringa.. hur känner jag inför detta då? nervöst men som jag sa till min mamma igår att jag gråter ju inte blod om jag inte får det för jag har ju skolan att gå tillbaka till annars så jag sitter ju inte sysslolös precis... på ett sätt vore det skönt att ha skolan färdig o på ett sätt är det bra att man kanske får in en fot i ett arbete skolan kan man alltid ta sedan ju det var ju bara en termin kvar på skolan så men vi får se imorrn gäller det...

Hörde att svågern o hans tjej kommer idag då blev de minsann en anledning till att städa hehe
känner mig helt plumsig idag wtf har gjort en massa sitt ups o plankan bara för det måste få bort magen varför verkar det svårare när man fått barn att få bort den? även om man gått ner 27kg så inte fan går den bort  mer för det !!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0