underbara fredag

kontraktet kom idag...påskrivet är det med ;-)

idag träffade vi malin o hennes 4dagar yngre dotter i stan gick och kollade i affärer och gick i stan, sen mötte vi upp hennes syster och tog en kaffe på espressohouse han som serverade frågade vilken sorts kaffe ska du ha, fruktigt eller nötigt ehh va? kaffe sa jag...... ja men nu förtiden har vi mycket att välja mellan, och eftersom jag inte gillar fruktigt så prövade jag de nötiga oj så gott kaffe riktigt kanon var det...... :D

Väl hemma gjorde jag och william middag :D blev fläskkotlett med persiljasmör och äggröra till detta.
som VANLIGT glömmer jag bort att ta foto måste komma ihåg kanske sätta en lapp på spisen haha vill ju visa er så gott det ser ut ju...


Var och storhandlade eller ja vi hann med lite iallafall....




Kommentarer
Emelie Brocka

Grattis till jobbet, vart är det du ska jobba? :)

2011-05-20 @ 21:28:22
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Emelie, mamma till Nellie & Ellion <3

Fan vad skoj! När börjar du där?

2011-05-20 @ 22:00:39
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0