torsdag

torsdag och william sov hela en timme extra (kl 7) än vad han bruka gå upp och hela natten spenderade han i sin egen säng wiihoo... fast erkänner saknade honom lite.

Nu håller william på att leka med kattlådorna har ju såna hus jag ids inte säga till honom för femtioelvte gången faktiskt e ganska trött i huvudet.

satt o funderade jag hade ju köpt en jävla massa nutrilett som jag bara sket i sen på på måndag tror jag att jag börjar igen för sista gången men mest för att de just ska ta slut + man kanske kan gå ner lite mer i vikt :P
det är skit dåligt säger folk att man kör nutrilett när man ska hålla på med lchf jag vet inte om jag kan hålla med om det faktiskt för jag gick ju ändå ner i vikt o har inte gått upp det sådär direkt som man annars brukar.. och det tror jag är för att jag äter lågkolhydratsdiet
jag ska ringa frisören idag och se om hon har tid nästa fredag :D egentid wiiiihooooooo perfekt med ny frissa när man ska ut sen på lördagen Nice*  nu passar ju alla mina gamla klänningar mig så nu e det mycket roligare att gå ut men det är ju inte förrän nästa vecka...


hoppas det blir finare väder än vad det ser ut nu för jag och william behöver verkligen en promenad eller jag behöver william somnar väl som vanligt hehe.



Kommentarer
Jessica K

Jogga, ja det skulle jag också behöva göra men för min del så känns de som när man ska lära sig cykla/gå för jag måste börja på noll igen. Sjukt dålig på att jogga. Vi får leta långt in efter disciplinen Nilla=)

Kör på Nutrilleten till den är slut, så länge du håller koll när du börjar äta mat igen så ska de inte vara några problem. Det är de som börjar äta som vanligt igen som går upp inte de som kontrollerar intaget av mat när de börjar äta.

2011-05-19 @ 08:13:43
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0