Söndagen den 1 maj

Vi var som sagt på ullared igår..
Gick inte och la oss förrän 23 för att jag ville ju se bigbrother på fredagen också börjades det william vaknade nog 5 ggr tills klockan slog halv fyra och han ville ha flaskan och min klocka skulle ändå ringa 03.45 därför så struntade jag i att gå och lägga mig efter william fått flaskan.
Vet nu varför han har varit jobbig hela veckan 3 tänder som kommit ut på 7 dagar det är inte illa varav 2 st i helgen..
hoppas nu han får sova gott inatt..(och jag med)

Åkte och lämnade William hos farmor o farfar klockan 04 50 var vi nog där och de var uppe redan :D  tur var väl det för william ville ju inte somna om han blev pigg i bilen påvägen dit.

hämtade mamma och gänger och började resan, de var inte alls glada för att jag tagit med mig baconröra med ägg till mig o anders till frukost för tydligen luktade det inte gott i bilen... men vad vet jag det jag inte kan lukta de luktar inte haha

jag bröt alltså nutriletten i lördags men bara pga att jag ville ha energi när vi var där uppe...
allt gick snabbt ingen kö såklart men så fort man kommer till damkläderna så pang e där massa folk...
besviken blev jag också på pojkkläderna, fanns ingenting nästan  men köpte ju regnkläder och badrock och några kläder.

köpte lite tröjor nån klänning och leggins till mig själv :D och jag tog M och tänkte när jag kom hem inte en chans att jag får de på mig men till min stora förvåning ALLT PASSA  helt underbart :D tänk då har jag gått ner 13kg och 2 storlekar nice...

idag blev det tillbaka på pulvert tänker köra så det ryker jag har satt ett mål den 3juni ska jag gått ner ytterligare 6kg det gäller att lägga in en hög växel om jag ska klara det :D

Åkte dessutom till lindex och h&m idag även jysk och handlade lite mer då det inte fanns så mycket till lilleman i ullared...

Köpte på lindex och H&M idag

 


Köpte på ullared





Och här är älsklingen med kvällsvälling och sin nyaa fina pyjamas



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0