söndag och mår sådär

Ja då var det söndag igen... igår kom vi hem helt sent åkte kring halv tolv skulle endast ta en kopp kaffe i oxie men kaffe blev fika o efter film o ännu mer kaffe sen åkte vi vidare till coop o jag som var så sugen på chips o choklad köpte detta !! de kan man ju ångra idag eller idag är de inte så mycket problem mer än 1 kg på vågen däremot igår kväll var ja tvungen att lägga mig för mitt hjärta dunkade extra slag !! och hade ont i magen SER NI VAR SOCKER GÖR MED ENS KROPP tänk att man reagerar såhär

nej fy o tvi dags för riktig mat nu istället och idag har jag stått och gjort 3 rätter

chili corn carne ala lchf  innehåller sojabönor och tomatpure istället för vita bönor och krossade tomater.
gjorde mini köttbullar som vi ska kunna ha till frukostarna istället för bacon några dagar
och jag gjorde en gratäng med eget påhitt den innehåller haricoverts,köttfärs,lök,champinjoner sen äggstanning med ost över o tjooooofff in i ugnen :D


Väntar på mannen som vanligt på helgen är han o gör husvagnen!! man e inte lite trött på den? 7 timmar har han varit borta nu o den verkar aldrig bli färdig! skulle tagit timbetalt på helgerna av honom istället för varje timme han e borta o jag måste ta hand om vår son ska ja få pengar :P haha
inte så att jag inte vill ha hand om william absolut inte men hade varit kul att få lite egen tid nångång... eller att vi umgås som en familj ska umgås... jädrans plåtgrejor som alltid dyker upp.......




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0