somnade han ändå ju

William vaknade vid 5.30 och ville upp till mamma i sängen antagligen vaknade han av sambons jourtelefon som ringde, nå ja 1 timme fick vi i sängen sen var det välling o upp och byta blöja, pappa kom hem igen vid halv åtta han måste ha vila innan han går tillbaka till jobbet efter jourjobb på nätterna men när han sov så sött också ville ju william sova förmiddag halv tio så jag däckade jag med :P  halv tolv vaknade jag av min jävla telefon ALLTID!  strax efter vaknade william med, lunch till honom o sen blåste jag upp badpoolen till william och satte ut på balkongen oj så kul han tyckte de var, 30 min och sen gick han ur själv och jag torkade o satte på ny blöja o går ut i balkongen för att tömma poolen då springer han efter och hoppar in i poolen igen med blöja o allt haha så av med blöja också fick han väl badat en 15 min till sen gå upp,

Nu gav jag honom mellanmål (i flaska) vete+päron är det de e såna smoothie tror jag, då somnar han :-( o eftersom jag e trött o vill sitta i fred i soffan kommer jag inte väcka honom, så ikväll blir de väl gnäll vid läggdags igen men imorrn då ska jag försöka så han bara får en vila vi får väl gå ut eller något :D

Nutriletten fortsätter dag 2 känner riktigt hur jag bara vill ha socker uhhh så går det när man äter över 100g choklad !!!!! har tänkte på det nu åt jag choklad och gick upp 3 kg (2kg har redan försvunnit ;-) men när jag åt chips förra helgen gick jag inte upp något utan gick snarare ner :S kan det vara så att jag är mer känslig för socker än för stärkelse? 



Kommentarer
Louise

Jag önskar att lillfis vill sova just nu sover hon mellan 1-2 timmar om dagen igår sovhon 5 minuter.

Kvällarna brukar hon däcka vakna och sen sover hon ett par timmar.

Ang.dagiset vid mariaskolan stensjöns fsk så går inte Xander där han går på mellanbäcks förskola.

Vi ska förmodligen sätta Izabella på antingen på sannaparkens förskola eller så på Knäbäcks fsk.

Mariaskolan har fullt så vi får se..



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0