slut på denna dagen

ja då var det snart slut på denna astråkiga dagen, har mest suttit på balkongen och älskat min balkong medans william lekt med saker där ute hittat lite jord o ätit, bra för magen? tror ju inte det men ungar de stoppar allt de hittar i munnen inte klokt....
fick iallafall gått 1 timme innan med syrran hon tvinga ut mig hade nästan tänkt slänga in handduken och bara dega hemma men skönt med lite frisk luft, william tog av sig skon när vi var ute och slängde av ena strumpan o fick tydligen av sig hela skon nästan igen :S

Dricker kaffe nu försöker få william att sova men icke och det är mitt eget fel jag ska inte låta han sova 2 vilor om dagen får ändra på det imorrn hur jobbigt o gnälligt de än må vara......



Kommentarer
Emelie Brocka

Somnar han inte på kvällen om han tar 2 bilor under dagen?

2011-05-25 @ 08:20:55
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0