Sjuk

Just snyggt... kände på mig det i söndags kväll faktiskt kände att det kliade i halsen, på måndagen blev det ännu värre och idag är det nog värst fyfarao så förskyld jag blivit, och halsen så ont så man vill gråta...

Nutriletten har inte varit lättare än den e just nu när man är sjuk...
som sagt just snyggt för på fredag är det tänkt att man ska till läkaren fick ju en tid för en månad sedan bara en sån sak att vänta 1 månad för en VC tid också blir man förskyld så nu e det väl skitsamma för nu kan han ju inte se om något är fel i min näsa... men jag ska icke avboka tiden ska gå dit ändå det är sånt man inte kan bestämma över att man blir sjuk...

Tänker nu jag har inte varit sjuk 1 enda gång när jag gått på lchf men så fort jag tog fram nutrilett istället försämrades mitt immunförsvar! märkligt kan ju vara slumpen men man har ju läst om folk som aldrig är sjuka när de äter lchf typ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0