party like a rockstar!

Om jag körde all in igår kväll? OHH JA självklart hade skitkul gick faktiskt ut med min mamma :D hon är ju singel nu sedan december då hon separerade efter 23 år eller något XD
det funkade skitbra mamma är ung eller ja 41 är hon så det funkade, testade faktiskt något nytt ställe för mig då fast det äldsta i malmö dock swing inn och ohh ja i love it det var bra musik, bra folk och en härlig stämning.

Kvällen slutade med taxi hem och ont i fötterna och var väl hemma sisådär runt 04...

Idag är det mors dag grattis alla mammor, har själv firat både min mamma och sambons mamma idag riktigt trevligt även om det bjöds på mat i lchf style så slank de ner 3 små brödbitar med fyyyyyy men så gott en "bakis" dag som denna...

Min mamma och William :D



Gott på bordet hos svärmor :D



detta nedantill är jag tror det är zucchini med div goa saker med CF,grädde kanske, bacon, purjolök och ost alltså denna rätten är skitgod :P


Kommentarer
Jessica K

Såg jättegott ut iaf..=)

Du firade väl även dig själv lite?



Kram

2011-05-30 @ 05:01:52
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0