överlevde

haha ja vi överlevade thats a shocker hehe... dåre som trodde jorden skulle gå under,
Vi åkte som sagt till oxie för att möta lisen o hennes busungar så vi tog bussen tänkte nu somnar väl william de brukar han ju göra på bussen, men sist jag åkte buss var det snö ute och han var väl en 5månader haha det var ju tyst fram till södervärn sen blev det jättetråkigt och då hade vi halva vägen kvar, väl framme blev han iallafall glad igen när han såg kusinerna :D  visade även farmor hur han kunde gå några steg :D gullunge är han..

idag har han släppt bara flera gånger och gått till oss fastän vi inte ropat på honom så det är riktigt positivt.

Var ute och lekte på lekplatsen och det tyckte allihopa var riktigt skoj, seeeen kom pappa och det var dags för restaurangbesök som sagt oxie bykrog stod på menyn eftersom dom var med i kniven mot strupen och vi alla var riktigt sugna på att testa deras nya plankstek...

MEN för de första var ju inte den kocken som var på tv i köket det var den gamla tillbaka :S det var för mycket salt i rödvins såsen och potatismoset var PULVER jag kan garantera det, useeeeeelt sen ryggbiffen var nog inte klass 1 som de hade skrivit... usch fuskade jag för lite pulvermos usch...



idag var vi och köpte blommor till balkongen :D fyfan så snyggt de blev hittade en sån perfekt häng petunia det går nog inte att hitta nån snyggare ;-) vänta bara 1 månad till när allt slagit ut uhhh min balkong slår nog ut alla då (som vanligt på sommaren och vintern hehehe.....

och fusket fortsatte idag va fan alltså? köpte det nya chokladet marabou banan och kokos riktigt gott alltså, ska även äta jordgubbar med vispgrädde snart sen får de vara nog inget mer förrän midsommar och imorrn börjar jag på nutriletten tills den e slut igen och jag skaaaaaaa klara mitt mål jag satt till den 3 juni !!!

tappar vi greppet nu eller vadå? blivit så mycket fusk känns det som flera helger i rad....

här är en bild på William när vi satt på bussen igår :P har han inte världens snyggaste solhatt? polarn o pyret 149kr och 10%rabatt om man blir medlem så 130kr ;-)



Kommentarer
Louise

Haha du får skriva till Killen i Kniven mot strupen så han kommer dit och läxar upp dem :-D

Ja sånt jäkla trams med att världen skulle gå under,men igår trodde man som det åskade och blixtrade.

Ska hämta store sonen om en timme och sen ska man ner och fixa blöjor till Izis...använde sista idag suck.

have a nice day.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0