onsdag!!

herregud redan onsdag och idag ringer hon! tänk om jag får jobbet ! har ju aldrig haft ett riktigt jobb mer än sommarjobb/praktiker och sånt herregud ja det får komma som de kommer det är ödet som får bestämma!

inatt vaknade jag av ett vrålande William förstås han vaknade precis som han blivit livrädd och ställde sig direkt upp i sängen... försökte en gång med nappen men nope han skulle upp klockan vart väl 02 något så han fick komma upp i sängen hos oss och somnade som en gris direkt... 3 e natten asså! ja de gör ju ingen men är det något han e rädd för :S
Också börjar jouren för anders idag undrar om det blir några jourjobb denna veckan då.. så tråkigt ibland när han har jouren för man kan inte göra något visst kan jag gå upp till mamma själv en stund men det är också det enda.. kan inte gå ut på lång promenad själv för skulle jouren ringa kan ja knappast springa hem på 10 min.

längtar tills anders har semester :D så mycket roliga saker man kan hitta på då...

Hmmm har fått en bil men den måste ju fixas hela jag skriker NEEEEEEEEEEJ jag hatar nya bil projekt för då betyder det att anders aldrig e hemma :-( men jag behöver bilen till att övningsköra med då den faktiskt är en manuell bil........ SUCK

Undrar om de nångång går över? först var det audin sen saaben sen volvon sen dodgen sen mustangen sen andras bilar sen husvagnen o nu en ny bil jag vill inte jag behöver också min fritid ju....
Men antar att det kommer avta nångång i framtiden i can just hope..

Vägde mig i morse ;-) vågen stod på 69,3 wiihoo trots vårt överstora fusk i lördags har jag gått ner 4hg sedan i fredags det låter ju faktiskt bra och att jag inte gått upp trots jag körde nutrilett i 2 veckor :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0