men snutte då

Lilla älsklingen fick mellanmål och la sig o vilade vid 14 vid 15 vaknade han men var lite mysig bara så han låg i mina armar precis som han gjorde för 10 månader sedan medans jag kollade på gossip girl så han somnade och sov till 16 vaknade upp och han la sig på andra sidan om min arm och somnade igen ! vid kvart i fem la jag honom i sängen igen tänkte han kanske vaknar nu men han somnade om igen! 3 timmar nu ju och han har även sovit på förmiddagen 1 timme.. undrar om man får vara uppe halva natten nu då... jag är ju inte den har inte hjärta att väcka honom dels så vet man hur sur man själv blir när man blir väckt o dels så känns de så taskigt... så jag låter han sova vidare
och steker mina fläskkotletter så kan han få middag när han vaknar :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0